23 Ocak 2011 Pazar

5N1K v6.1.1


14 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Mardin'in ilk 5N1K'sı :)

Mr.E dedi ki...

Eylemlerim sürecek :)

crazywomenrosemary dedi ki...

renkli bir anlatım olacağa benziyor;)) sabrediyor ve bekliyorum..:))

Beyaz Ayı dedi ki...

uuuvvv ^^

Mr.E dedi ki...

@CWRM Uzun zamandır ortalığı renklendirmiyordum, renkli anlatım iyidir ;)

Mr.E dedi ki...

@Beyaz Ayı

ovv yeeee!:D

kirliselpak dedi ki...

midyata ugra, anneciğine bir telkari al.. ha bana da almak istiyosan, bana da alabilirsin. bi de annene söle bana fakültede iş bulsun. asistanlık fln deil, uzman caycı olurum:)

Mr.E dedi ki...

Midyat uzak olmasa belki gidilirdi de ben 7 gün şantiyedeyim zaten. Yani gitmeye vaktim olsa belki gidebilirdim ama bu şartlarda zor valla o yüzden annem üzerinden verdiğin telkari işi yalan olacak sanırım :)

Fakültede şu ara personel alımı yok bildiğim kadarıyla ama sen bana uzman çaycı cv'si yollarsan değerlendirmeye almalarına çalışırım :D

Çarli dedi ki...

Seninde 100 izleyicin varmış ben de tebrik ederim... :)

Mr.E dedi ki...

teşekkürler ^.^

crazywomenrosemary dedi ki...

hayırlı olsun..ilk 100 tamamlanmış,darısı diğer 100 lere..:))

Mr.E dedi ki...

Teşekkürleeeeeeeeeeeer :)

Mavi adam dedi ki...

5N1K akar.

Mr.E dedi ki...

hoşgeldin :D