31 Aralık 2010 Cuma

Yeni(?) Yıl

Cumartesi sabahı kimilerimiz ilk güne uyanacak..kimilerimiz içinse üçyüzaltmışaltıncı gün olacak. İşin daha da ilginç tarafı bunların ikisi de nereden durup baktığınıza bağlı olarak doğru olacak..

Kim bilir neler yaşadınız 2010'da...
Sevindiniz, üzüldünüz.
Güldünüz, ağladınız.
Yeni insanlar girdi hayatınıza.
Hayatınızdakilerin bir kısmını anlık bir sinir, anlaşamamazlık ya da artık onlar hayatta olmadığı için kaybettiniz belki de kim bilir..
Çok sevdiniz belki de
Can Baba'nın da dediği gibi, sevdiğiniz kadar sevildiniz bir kaçınız. Bazılarınız o kadar şanslı değildi..

Bu saydıklarım ve daha niceleri yaşandı 2010'da. Cumartesi sabahı nereden saymaya başlayacağınıza işte bunlar sizin adınıza karar veriyor olacak. Çok kötü geçti diye düşünüyorsanız sizin ilk gününüz olacak. Yeni bir başlangıç, kurtulmak istediğiniz anılarınızı geride bırakmak için bir neden, temiz bir sayfa.. Umudu kalmayanlar ya da hayatından memnun olanlar ise devam edecekler üçyüzaltmışaltı, üçyüzaltmışyedi, üçyüzaltmışsekiz diye saymaya..

Her iki durumda da;
Yeni bir hobi edinin...ve yaparken eğlenin. Canınız çok sıkıldığında ya da kafanızı boşaltamadığınızda kaçıp sığınabilecek limanınız olsun hobiniz.

Sevin..Hayatında biri olanlar, sevdiklerinizle geçirdiğiniz vakitlerin tadını "o an" çıkartın. Hayatında biri olmayanlar, siz de sevmek için bir neden bulun. "..alev alev yakınlaşmak için sana, senden ayrılmak bile güzel bazı" diyebileceğiniz biri olsun hayatınızda...

Mutlu olun..sabah işittiğiniz içten ve sıcak bir "günaydın" olsun mutlu olma sebebiniz. Mutlu olmak için beklentileriniz çok yüksek olmasın, elinizdekinin değerini bilin. Bilin ki mutluluğunuz imkansız beklentilerin arasında boğulmasın..

Kibar olun.."Teşekkür ederim" demenin çok da zor olmadığı kullanıldıkça anlaşılır. Özellikle, hizmet sektöründe çalışanlara teşekkür etmek onları şımartmaz, ama mutlu edecektir..

Hedefiniz olsun.. hedefinize ulaşmak için gerekli yolu arayın. Bulamazsanız o yolu siz yapın..

ve en önemlisi;

YENİ(?) YILINIZ EN AZ SİZLER KADAR GÜZEL OLSUN

Mutlu Yıllar :) (Belki buralara bir yere bir şarkı gizlenmiştir)

15 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

Seçimin olan bu güzel amelie filminin sevimli müziğiyle uğurluyorum bu yılımı..yazın güzel öneriler ve dileklerle dolu..yeniden gelecek 365 günümüz hepimiz için ve senin içinde tüm sevdiklerinle ve sevenlerinle birlikte olması dileğiyle kutluyorum şimdiden..:))

Mr.E dedi ki...

Çok teşekkür ederim, her şey gönlünce olsun :)

αѕαннαяα dedi ki...

Mutlu Yıllar ..

Mr.E dedi ki...

Sana da mutlu yıllar :)

Adsız dedi ki...

Ne güzel yazmışsın erenciiim
başlangıçlar güzeldir, 1 diyelim o zamann..
sana da kutlu mutlu musmutlu seneler..
Her sey gonlunce olsun canım :)

Bonita..

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim Bonitaaa ;) Aynısından bir porsiyonda da size :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ne güzel pozitif bir yazı :) Kesinlikle, teşekkür etmeyi, mutlu olmayı, mutlu etmeyi öğrenmek gerek. Bir de derler ki: mutlu olmak için, sevmek için; görme, işitme :)

Mia Wallace dedi ki...

Çok güzel gerçekten. Sanırım en çok etkilendiğim yazılarından.

Mr.E, şarkı seçimlerin her zaman çok iyi, onu da biliyorsun değil mi?
İyi ben dinliyim o zaman.

Unutmadan, Mutlu Yıllar!

Mr.E dedi ki...

@Fran o diyenlere ne yazık ki katılmıyorum, ya da daha doğrusu şöyle diyeyim ben görmeden ya da işitmeden ne mutlu olabilirim ne de sevebilirim. :D

@Mia çok teşekkür ederim, şımardım ^.^ yeni yıl için aklıma gelen en güzel şarkı buydu dediğine göre iyi de yapmışım..:)

üryan dedi ki...

Bu gol işte..
Hem de 90 a takılmış bir gol ...

Mr.E dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

LieLLa dedi ki...

Bütün önerilerin o kadar içten ki...
Ama bir şeye katılamıyorum malesef. O sabah Günaydın olayı hava bile aydınlanmadan uyanan benn için çemkirme frekansında oluyor malesef... :(

Mr.E dedi ki...

Daha henüz yeteri kadar duymamışsındır, kotan dolunca o da işe yarayacaktır inan bana ;)

funda dedi ki...

diyorumki sabah sabah ne okuyorumki ben bu adamın yazılarını ve bu yazıya geliyorum sonuç: evet okuyorum ki bu adamın cümleleri içten,okuyorum ki tebessüm kelimesini kullandığı anda tebessüm ettirebilecek kadar samimi, okuyorum ki bundan daha iyilerini bundan daha kötülerini de biliyorum bu adamın, iyi seneler Mr.E

Mr.E dedi ki...

Çok teşekkür ederim ki ^.^ şımardım ehi ehi ehi