28 Aralık 2010 Salı

Yas

Hatıralar başucumda nöbet tutar gece gündüz bekler beni
düşlerim var benim hayallerim var
fikrim derya deniz fikrim geri getirir seni
Ne eserim, ne yağarım, dururum mateme dilsiz dağ gibi
Dualarım var, duvarlarım var
yazarım söylerim yana yana ismini..
Yarıda kaldı şarkılar aman
bu yaraya deva değil zaman
ateş düştüğü yeri yakar
bu düzeni bozuk dünya yalan
Ötme bülbül ötme can ayazda, kışta
Sen gülü terketme; şarkılar şiirler yasta

Ne güzel şarkısındır sen...Ne güzel ifade edersin kendini. Sezen Aksu'nun (benim için) başyapıtlarından biridir, ki ilk 5 içine rahatlıka sokarım bu şarkıyı "o an"ı hissettirebildiği için. Bu saatte sunum hazırlarken bazen böyle şeylere takılıyor insan ;) 


Not: Bence bunun sonuna bunu eklemem gerekirmiş

23 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

"Bu düzeni bozuk dünya yalan,ATEŞ düştüğü yeri yakar" DİYE DİYE bu düzeni bozan bizler değil miyiz*..Şu acıklı, kendimize yanan,yakılan melodileri dinleyip daha bir acılara gark etmiyor muyuz bünyemizi ne gerek var?.
Bak bana bloğum da ne var boş ver bu tarzları...;)

athırsızı dedi ki...

kubattan dinliyoruz dimi

Mr.E dedi ki...

@CWRM bu tarzı dinleyip kafamı duvarlardan duvara vurmuyorum, yas yok yani sadece şarkıyı severim :)

@athırsızı gönül isterdi ki Sezen Aksu'dan dinleyebilelim ama olamıyor, Şimdiye kadar dinlediğim yorumlar arasında da Gökhan Türkmen > Levent Yüksel = Kubat diyebilirim :)

Murshill dedi ki...

levent yüksel'den dinliyorum.
sevdim,
anladım da :)

Mr.E dedi ki...

Bu şarkı içime doğmuş sanki..
Fizy kapatıldı, bu şarkı ona gelsin :)

Murshill dedi ki...

ahahah koptum.
fizy'e o zaman, kaldır :)

Mr.E dedi ki...

Şerefe :)

Murshill dedi ki...

hımm tadı güzelmiş !
nedir bu? :)
(karışma, bölme iki dakikalık eğlencemizi)

Mr.E dedi ki...

(Karışmadan,bölmeden)
Ne yapacaksın ne olduğunu, keyfini çıkart :D

Murshill dedi ki...

(anlaştık)
pardın bayım ben bir sonraki gece için sormuştum. arkadaşlarla olunucakken belki tadılır diye :)
bu küstahlık ta neyin nesidir?

Mr.E dedi ki...

Marka ismi veremiyoruz, reklam oluyor üzgünüm :D

Küstahlık mimarlığın tuzu biberi diyelim :p

Murshill dedi ki...

reklam kokutmamak adına, vayyyyy neyse ya :)(küsmüşüm gibi yaparaktan)

işte o zaman küstahlık sevilebilir :)

Mr.E dedi ki...

İdareye ambalajı sökülmüş iki şişe bırakıyorum oradan alabilirsin :)

Murshill dedi ki...

kibarlık mıdır bu?

Mr.E dedi ki...

Yanlış anlaşılma var! :)

Yoksa misafir baş tacıdır.

Murshill dedi ki...

affınız yüce divanda karara bağlandı.
serbestsiniz :)
misafirlerim müteşekkir olucaklar.
güzel geceler efendim :)

Mr.E dedi ki...

Size de efendim, iyi eğlenceler hatta :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bende neden çok alakasız bir şarkı çıktı yahu :D

Mr.E dedi ki...

Beggin çıkmıştır :) Fizy'ye girince direkt onun videosu çıkıyor

francesca mckennitt dedi ki...

Rezil olduğum an. Kocaman we'll be back yazmışlar ya. Demek ki neymiş yorgun argın yorum yapılmazmış :))

Mr.E dedi ki...

Demek ki neymiş, http://www.sosyopark.com/may-neymis-osman-butuboken.html

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah yorumu şimdi gördüm, alemsin Mr.E:))

Mr.E dedi ki...

Gelen ortaları iyi değerlendiriyorum sadece :D