10 Aralık 2010 Cuma

Yaaaamır!

İstanbul'da yağan yağmurdan nefret ediyorum arkadaş! Bir doğa olayı ancak bu kadar itici, bu kadar soğuk, bu kadar dosta korku düşmana güven verir. Hayır yol yordam da bilmiyor yağarken o daha acı tarafı. Şöyle örnekleyeyim, çok romantik öngördüğünüz biriyle dışarı çıktığınızı ve ne oturmasını ne kalkmasını  bildiğini, yemek yerken de ağzını aça aça yediğini düşünün. Evet evlat "ıyyyyyy" doğru bir tepki. İşte ben de aynı tepkiyi veriyorum bugün.

Bu tiksintinin sebebi, ne zaman yağmur yağsa benim garanti İstanbul'da bir yere gitmem gerekir. Arabayla gitsen bir dert, arabasız gitsen başka bir dert. Bunları bir kenara bırak yere su değer değmez araba kullanmayı bilenle bilmeyen belli oluyor. Madem o arabayı kullanmayı bilmiyorsun, madem ehliyetini tesadüf ederi aldın ne işin var senin trafikte be adam! Hadi sen bir bok yedin, dikkatsiz anına denk geldi, adam geldi sana vurdu, telefonun çaldı direksiyonu bıraktın, aynada makyajını tazeliyordun vs. peki yolda durup seni izleyenlere ne demeli? Ufff bak yine sinire kestim......

Yağmur İstanbul'a yaramıyor, hele kışın hiç yaramıyor. Hem ıslanıp hem üşüyorsun. Sadece ıslansan bir yere kadar kabul edilebilir belki (Bkz. Bahar yağmuru nam-ı diğer ahmak ıslatan + beğendiğin kız/erkek + yürüyüp sohbet edebilecek kadar zaman üçlüsü) ama şu haliyle yağmasın arkadaş!

Bir de bu duruma bu kadar sinirlenmişken aklıma geldi, hani İstanbul'da yağmur yağdı, yılın ilk karı düştü de şehirde hayat felç oldu haberlerini gevrek gevrek gülerek "yıh yıh yıh burada bir kar yağıyor biz 2 ay bir yere gidemiyoruz, 2 gr kar yağdı diye yaptıkları yaygaraya bak" diyen insan evladı bu sözüm sana!! Senin o mahsur kaldığın yere arabalarıyla beraber 15 milyon insan ziyarete geliyoruz sofrayı hazırla. Göt kadar yerde yaşayacağız hepimiz tamam mı, arabaları çalıştırmayı bırak arabalardan çıkmamız mümkün olmayacak böyle o derece yoğun olacağız orada. Ondan sonra görecem ben seni hayat nasıl felç oluyor nasıl 2 gr kar yağınca burası çalışmıyor. Sen duuuur sen daha bunun egzos salınımı var, kornası var, akıllısı var manyağı var sen duuur........

Bu kadar efkarın sebebi ise bu havada gidip restorasyon şantiyesi ziyaret etmem gerekiyor. Lahana gibi giyin, trafiğe karış 10 dakikalık yolu 323842730423 saatte git. Şantiyede kıçın donsun, oradaki insanlar da seninle aynı sıkıntıyı yaşadığı için empati kurun, haline acıyıp sana yardımcı olsunlar, ondan sonra dönüş saatin bir de akşam trafiğine denk gelsin...Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Hayır bugün bir de cuma be ya. Saat seçimi konusunda hassas dengeyi kaçırırsam eve cumartesi bile ulaşabilirim bu havada.....

Yaaaa işte bu yüzden seni sevmiyorum sütoğlan...babanı da hiç sevmezdim zaten...


10 yorum:

athırsızı dedi ki...

herseye ragmen istanbul forever. İstanbul bunlarla guzel mudur ya. ara sıra soveceksın ıstanbula bosaltacan sinirlerini.

Jove. dedi ki...

sen o yağmuru bana sor tamam mı(!)
hayatımda ılk defa bu kadar usudum.ellerimi hıssetmedım bıle ya. kıçıma kdr ıslanmam da cabası.suan da okuldan yazıyorum bu yorumu.donuyorum.of damarıma bastın var ya resmen.ben de bugn ıstanbula lanet ettım

Mr.E dedi ki...

@athırsızı
müdür doğru diyorsun da, ruh ve beden sağlığı bozuyor bu şehir. Hani bazen birini ya da bir şeyi o kadar seversin ki sana artık zarar vermeye başlar ama sen yine de vazgeçemezsin işte İstanbul o biri ya da bir şey

@Jove
Hayatında ilk defa bu kadar üşüdüysen kötü haberlerim var daha kar yağmaya başlamadı. Etraf kar tutup karla karışık yağmur yağınca o zaman işte iyice lanet edeceğiz bu şehre. Ama halin talihsiz olmuş ısınmaya çalış bir şekilde bir de bunun dönüş yolu var çünkü

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de sevmiyorum hele soğuksa. Enerjim bitiyor, uykum geliyor :(

Jove. dedi ki...

donus yolu.
tabi ya..
üşümeye devam.
5 tane kahve çay falan ıctım bugun sırf ısınıyım dıye ahhah

Mr.E dedi ki...

@Francesca Mckennitt,
hoşgeldin :)
Kalleş kış! Yaşasın kapalı mekanların insan üzerindeki ısıtıcı etkisi :)

@Jove
Bir adet termos önümüzdeki çetin kış günlerinde hayatını kurtarabilir, hem o 5 çay kahveyi yanında taşıma esnekliği da sunar sana :)

Jove. dedi ki...

haha güzel tavsiye düşüniym ben bunu:)

kirliselpak dedi ki...

kar yok mu kar?

Mr.E dedi ki...

Kar bugün daha yeni başladı ama hala lapa lapa yağmıyor, kimi zaman sulu kar kimi zaman bulgur tanesi büyüklüğünde dolu halinde ama hava aynı soğuk hava yine insanın içine işliyor

Mr.E dedi ki...

Kar bugün daha yeni başladı ama hala lapa lapa yağmıyor, kimi zaman sulu kar kimi zaman bulgur tanesi büyüklüğünde dolu halinde ama hava aynı soğuk hava yine insanın içine işliyor