24 Aralık 2010 Cuma

Uuuu Mimlendim beybi! #4

Deep de beni mimlemiş, sağolsun. Bir önceki mim ile birbirlerine bağlanabilecek oldukları için arka arkaya yazayım ikisini de şık olsun :)

1. Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?

Yeni yıla uzun zaman sonra proje çizmeden, rapor yazmadan rahat bir şekilde girmek istiyorum. Beraberken eğlenip keyifli vakit geçiriyor olduktan sonra herkes olabilir 

2. Yeni yıldan beklentilerin nelerdir?

Yeni, güzel insanlarla tanışmak ve biraz daha pişmek

3. Yeni yıl sence ne demek?

Yeni yıl bence, sene boyunca yapılan bütün hataların, pişmanlıkların, söylenen keşkelerin sıfırlanmasına vesile olacak bir başlangıç demek

4. Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?

Büyük yılbaşı ikramiyesini kazanırsam çok çok çok çok mutlu olurum mesela :D
Şaka bir yana o para bana çıkarsa bir çok planım var, üstelik bu planların bir kısmı hiç tanımadığım insanları mutlu etmekle ilgili...ne diyeyim inşallah çıkar :)

5. Yeni yıla dair mesajın nedir?

Yeni yılınız en az sizler kadar güzel olsun ^.^


Bu mim için kimseyi tek tek mimlemiyorum, isteyen mim'i sahiplenebilir (Hepiniz mimlisiniz demenin kibar hali :)

3 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

:)

francesca mckennitt dedi ki...

Merak ettim bu planı :)

Mr.E dedi ki...

İyi terbiye almış bir bireyin, mesleki olarak yerine getirmesi gereken vicdani sorumluluğu diyelim :)