24 Aralık 2010 Cuma

Uuuu Mimlendim beybi! #3

Liella mimlemiş beni, 2010-2011 sezonu hakkında, biraz gecikmeli olsa da yazayım bakalım ;)

2010 Yılında Mutlu Olduğum Şey

2010 yılında en mutlu olduğum şey aslında daha önce duymuş olmama rağmen, Gregory House ile tanışmam oldu sanırım. Kurgusal bir karakterin hayatımı bu kadar değiştirebileceğini tahmin dahi edemezdim. Daha önce Nicholai Hel bunu bir nebze olsun başarabilmişti ama Gregory House sen bambaşkaymışsın :)

2010 Benim İçin Nasıl Bir Yıldı?

Valla çok mutlu da oldum çok mutsuz da, ama yaptığım hiç bir şey için pişman olmadım. Her seferinde devam etmem gerektiğini biliyordum, öyle de yaptım. En önemli getirisi kendi kişisel skalamda, olgunlaşma yolunda bir kaç basamak birden yükseldim. Bunu görebilmek çok değişik bir duyguydu; yani gurur desem gurur değil, mutluluk desem mutluluk değil. Sanırım kendimle ilgili beklentilerimden birinin gerçekleşmesine şahit olmanın verdiği rahatlama hissiydi....ve de çooook güzeldi :)

2011'e Nasıl Girmek İsterim?

Hedeflerimden vazgeçmemiş, hayallerimi koruyarak, mutlu ve en önemlisi sağlıklı bir şekilde ;)

2010'da Yapmayı İstediklerim, Yapabildiklerim & Yapamadıklarım

2010'da Fransızca ile ilgili bütün sorunlarımı çözmek isterdim, yapamadım. İspanyolca öğrenmek isterdim, başlayamadım. İdeal kiloma inmeye çalıştım ama onu da beceremedim. Güzel giden bir ilişkim vardı o bitti ona da bir şey yapamadım. Ama bunların hiç biri için de daha sonra keşke demedim. Yapabildiklerim içinde en önemlisi de buydu sanırım. Her şeye daha az atlar hale geldim. Eskiden çok çabuk gaza gelirdim ondan kurtuldum. Bu halimle fakülte futbol takımına girdim, İstanbul'a tekrar alışmaya başladım. Baktıklarımın ötesini görebilmeye başladım...Sanırım verimli geçti bu sene, darısı 2011'in başına

Şimdi sıra geldi bu mim'in talihlilerine;

11 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

:) güzel yanıtlar monsieur E :)

Mr.E dedi ki...

Merci Monsieur Deep :)

Miray* dedi ki...

bu mimi hep kızlardan okumaya alışmışım bir erkeğin yanıtlaması güzel oldu güzeell.. :)

Mr.E dedi ki...

Hehehe sağol :)

Hazel dedi ki...

teşekkür ederim :) en kısa zamanda yazacağım.
Cevaplar çohoş.

:)))

tuzlimontekila dedi ki...

cevaplar güzeelmiş,hoşmuş :) mimi yeni yıla girmeden yazsam iyi olabilir. inş. yazabilirim :)

Medanşeri dedi ki...

mim için çok teşekkürlerrrr (((:
ispanyolca benim de içimde kaldı :( ama başaracağım biliyorum :p
2010 ne çabuk geçti yaaaaa :/
sevgiler (:

francesca mckennitt dedi ki...

Keşke dememiş olman çok güzel :) Güzel olan şeyler için sevinmek, kötü olan şeyler için üzülmemek.. Anahtar burada değil mi E :))

Mr.E dedi ki...

@Hazel çok teşekkür ederim :)

@TLT klavyene kuvvet :)

@Medanşeri İspanyolca candır ya, bir an evvel onu çıkartalım bence de aradan :D

@Francesca aynen öyle :) hatta direkt söylediğin gibi :)

Mia Wallace dedi ki...

ne kadar umutlusun ve 2010'dan ne güzel bahsediyorsun.. :)
Sanırım kimse senin kadar iyi bir yıl geçirmemiş Mr.E!

Ayrıca mim için teşekkürler, en kısa zamanda yanıtlicam ;)

Mr.E dedi ki...

Benim senem de çok parlak geçmedi, sadece beklentilerim çok yüksek değildi o yüzden tadını çıkarttım diyelim :)