12 Aralık 2010 Pazar

Uuuu Mimlendim beybi! #2

Jelibon toptancısı LieLLa mimlemiş beni sağolsun :) Konumuz " Bir kişi seçip onunla neler yapmayı sevdiğinizi yazın". Bu mim için en uygun insan sanırım Mr.H olacaktır. Zira son 8 senedir ciğerimi en iyi bilen insan olur kendisi. Hatta ciğerimi bilmenin ötesinde ne yapacağımı iki, üç hamle öncesi gören biri diyelim ve tanışma faslını geçelim :)

Mr.H 'nin en sevdiğim yanı, ben mantığımı kaybettiğimde beni tekrar yola sokması. Hayır adama çok ayıp ediyorum çoğu zaman ama insan bir kere de usansın bir kere de isyan etsin bir kerede "lanet olsun tanıştığımız güne ulan!" desin ama yok arkadaş, içine evliya kaçmış bu adamın. Ya da söylüyor da ben duymuyorum....ulan?!

Çok uzun zaman beraber vakit geçirince artık bazı durumlarda konuşmadan da anlaşabiliyorsun, ya da sadece bir film repliği yeterli olabiliyor eğlenmen için. Bu durum da bu adamla beraber yapılan çoğu şeyi keyifli kılıyor mesela. 

Örneğin Alsancak'ta sabah kahvaltısı için Taş Fırından kumanyayı alıp Ömerağa'ya gidip (Çok fena reklam kokan hareketler bunlar...) orada kahvaltı yapıp üzerine bana tavla oynamayı öğretmesi, denk getirip kıstırdığımız öğrencilere proje kritiği vermemiz, halı sahada aynı takımda top oynamak (rakip olunca çok pis faul yapıyo ayı!), Chicago'ya gidip bir yemek konusunda bir değişiklik(!) yapmaya kadar verip her seferinde aynı şeyleri yemek, Eve dönünce bilgisayarda PES ya da FM oynamak, amaaan ben kafamda çözdüm projeyi diyip çizmeyi sürekli ertelemek gibi pek çok keyifli aktivitemiz mevcut Mr.H ile.

Şimdi de mim içinde bırakacaklarımı açıklıyorum;

Mavi Adam (komşum neredesin sen ya?)

4 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Zor bir mimi miras bıraktın bana yahu :D Mr.H & Mr. E uyumu bir de.

Mr.E dedi ki...

Zorluğu bir de bana sor :)
"Ben pimi çekip kaçtım şimdi onlar düşünsün nihoahoha" (iç sesim)

vєssєℓαм dedi ki...

Bayaa Bi Zorrr Yani En Kısa Zamanda Cvplıcam Insallah :)

Hıı Senı Takıbıme Alıyorum :))

Mavi adam dedi ki...

Geldimmm gedimmm yazıcam en kısa zamanda.