12 Aralık 2010 Pazar

Uuuu beybi, güzel bir hareketlenme oldu bende

Eveeeeeeeet beklenene gelişme yaşandı ve bütün önlemlere rağmen yine de burnum akmaya başladı. Hemde insani limitler dışında. Hani genel olarak mevsim seçmeden akan bir buruna sahibim ama bu sefer olay kontrolden çıkmış durumda. 

İnsan çok nezle olursa, beyni burnundan akar mı onu hep beraber öğreneceğiz mesela... Yaaaamır! yazımda yazdığım bütün şikayetlerimi tekrar ediyorum. Üstüne bir de "gösterip elletmeyen" kar fırtınası görünümlü fırtına (bütün bileşenler tamam ama kar yok....) yaşayınca içimden çok sağlam sövdüm. Ama öyle böyle değil yani, tanıdığım herhangi birine o lafları etsem senelerce görüşmez benimle.

Peki nooooldooooo?
Yine ben sahadan mağlup ayrıldım arkadaş!

Ve sanki dün esip gürleyen kendisi değilmiş gibi bugün ne kar var ne de yağmur!! Bütün garezin bana mı be £&@%#$#! Sevmiyorum seni sütoğlan, hatta senden nefret ediyorum!!

Hmmmpss....hımpppsss...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Tamam sakinim..
Şu şarkıyı paylaşayım da günün geri kalanını güzel geçsin bari.

Cirque du Soleil - Alegria


Not: Eskiden yazıya link bağladıktan sonra yazının rengini değiştirebiliyorken artık yapamıyorum, çözümü bilip de söylemeyenin burnu aksın!!

3 yorum:

LieLLa dedi ki...

Mimledim seni yavrum. :P

MERY DAIMON dedi ki...

ehieihieiehii! burnum akmaz diye düşünüyorum. kış ayında mıyız :S şaka şaka!

Mr.E dedi ki...

Burun akıntısı en çok pek fena bişey allah kimseye vermesin süpaneke inşallah dinimiz amin :)