19 Aralık 2010 Pazar

Teşekkürler Türkiye, teşekkürler bütün dış temsilcilikler

Dün itibariyle ilk yazdığım yazının üzerinden bir ay geçmiş. Doğruyu söylemek gerekirse kendi beklentimin çok ötesindeyim bu bir aylık değerlendirmeye göre, umarım bu ivmeyle de devam eder ^.^

Bu bir ay boyunca ezici çoğunluğu Türkiye'den olmak üzere, ABD, Danimarka, Avusturya, Malezya, Rusya, İsviçre, Fransa, Belçika ve Fas'tan takip etmiş, bu kısa sürede izleyicim olan ya da olmayan, ama yazılarımı okuyan herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız..

8 yorum:

Milena. dedi ki...

rica ederiz ^.^

Mr.E dedi ki...

edin, hakkınızdır efendim :)

Mia Wallace dedi ki...

1 ay demesen ben seni yıllardır bloggerım zannederim. (ve de bilmesem elbet)
Kaç kere daha söylicem daha ne kadar şımartıcam bilemiyorum ama çok iyi yazıyorsun. Ama birazcık yavaş olsan da biz de okumaya yetişsek, hızına yetişemiyorum! :)

Mr.E dedi ki...

Şımarıyorum şımarıyoruuuuuuuum şımarrrdım!

francesca mckennitt dedi ki...

Hehhe şımar bence de:) Sen de iyi ki varsın Mr.E. Gerçekten 1 aylık bir bloga göre çok iyi, hep böyle devam et olur mu :)

Mr.E dedi ki...

Böyle yorumlar aldıkça şımarıp "sanırım doğru bir şey yaptım ben" diye düşünüyorum :)

Hep böyle devam etmeye de çalışacağım blog aktif olarak kullanıldığı sürece efendim ^.^

Feli Jo dedi ki...

Sen, iyi olan herşeyi hakediyorsun Mr.E :)

Mr.E dedi ki...

^.^ Ne diyeceğimi bilemedim iyi mi :)