19 Aralık 2010 Pazar

Tam o sırada 3

Dün babaannemin 52'siymiş.(Ben bir tek kırkı bilirdim, elli iki de varmış yeni öğrendim) Büyük teyze'de toplanıldı anmak için. Bir ara Fransa'da okuyan kuzenim (K.) ile aile dostu bir büyüğümüzün (A.D.B.) arasında ilginç bir diyalog geçti, A.D.B. üst üste bir kaç fransızca kelime söyleyince;

K.      - O zaman siz frankofonsunuz?
A.D.B - Hayır, 80 yaşındayım. 

Bunu yaş ile ilgili yazımdaki gibi biri söylese bu kadar beğenmezdim sanırım. Ama hem yaşlı hem donanımlı birinden duymak çok güzeldi. Hatta uzun zamandır bu kadar "rafine" bir cevap duymamıştım sanırım.

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

vayy A.D.B öyle bir cevap vermiş ki, karşısında ki K.nin o an yüzünü görmek isterdim.

Mr.E dedi ki...

Yüzünde garip bir durum yoktu, hatta A.B.D. o kadar tonton o kadar sıcak bir şekilde söyledi ki belki de cevabı bu kadar "şık" kılan ortamın kendisiydi