6 Aralık 2010 Pazartesi

Sıghıntıııııııııy!

Daha önce ı-ıh yazımda belirttiğim durumla tekrar siz sevgili okurların karşısındayım :)

Bu hallere gelmemde emeği geçen sıkıcı gecekondulaşma süreci analizi içerikli kitaba, eve dönene kadar cin gibi olan bünyemi tembel hayvan zindeliğine getiren istanbul trafiğine ve iki haftadır hala adam gibi yarım saat oturup bitirmediğim sunum için "amaaaan nasılsa beş dakikalık iş yeaaaa" diye tepki veren bünyeme huzurlarınızda O.B. Hassiktir'i çekmek istiyorum izninizle.

Pek muhterem blog izleyicilerim, birlik ve beraberliğe ihtiyacım olan şu dakikalarda House M.D.'nin ara vermiş olması pek çok değişik kaynakta da belirtilen, halk arasında "evliyalar korudu" denen duruma delalet etmektedir.
Canım iş yapmak istemediğinde uğraşacak bişeyler bulması Google Chrome'un sayfa açma hızına eşdeğer olan bünyemi en son sorgulama yöntemlerine maruz bırakıp, yüzümü soğuk suyla yıkadıktan sonra balkona çıkıp ayazı burun deliklerimin içinde hissedecek şekilde terbiye etmeye çalıştım. Gayfe de içip "nıhahahaha sabaha kadar mokoko evlat!" şeklinde uyumanın da önüne geçmeye çalıştım. İçmek işe yaramazsa gidip bir kaşık kahve yemeye dönecek tabi bu durum, o yüzden işe yaramasını umuyorum tüm kalbimle ^_^

Son olarak, bu zor zamanlarımda yanımda olan, desteğini benden bir an olsun esirgemeyen YouTube'a huzurlarınızda teşekkür etmeyi bir borç bilip, şu güzide parçayı sizlerle paylaşarak powerpoint, photoshop ve word'den oluşan saz heyetimle çalışmaya kaçıyorum cicişler.

dee do de de dee do de de
i don't have no time for no monkey business
dee do de de dee do de de
i get so lonely lonely lonely lonely yeah
got to be some good times ahead...........

8 yorum:

Jove. dedi ki...

bir kaşık kahve öyle kolay yenmiyo ya :|

Şarkı harika ayrıca.
Bu adam efsane zaten.Karizma tavan yapmış.Ses desen aşmış.

Mr.E dedi ki...

Kolay yenmediği için içtiğimin işe yaramasını tüm kalbimle diliyorum zaten :)

şarkı seçimim ruh halimle eş zamanlı oldu :) İçim kıpır kıpır ama oturmuş 1920-60 tarihleri arasını gösteren tarihi Ankara haritası arıyorum bühühühühü :(

Jove. dedi ki...

Ovv.
Kötü bi durum ne desem bilemedim.
Tam olarak nasıl bişey aradığını bilsem yardımcı olurum belki ama..

Mr.E dedi ki...

Teklif etmen bile incelik, teşekkür ederim ama planları buldum az önce, geç kaldın :p Hermann Jansen'in yaptığı 1932 tarihli imar planını arıyordum, ayrıca ankara'nın ilk imar planıdır kendisi. Bir ŞBP öğrencisi olarak kulak aşinalığın olsun seninde :p
Asıl iş bundan sonra zaten planları photoshopta kulak memesi kıvamına gelene kadar düzenleyip daha sonra kitaptaki yazılı materyali yarın sunarken bana sövmesinler giye grafik anlatım haline sokmam lazım ki en çok düşündüren kısım o neyse ki gece uzun ^.^

Jove. dedi ki...

O uzun dediğin gece 5 dakikada geçer görürsün sonra :P

Bu kısa ama gerekli bilgiler için teşekkür ediyorum efendim.Seneye sizden bolca bilgi alırım artık :))

kolay gelsin şimdiden:)

Mr.E dedi ki...

O zaman 5 dakika zamanım var demektir bu :D Alayına isyan ulan!!!

Seneye benden alacağın bilgi umarım işine yarar çünkü bir mimar olarak çok işine yarayabileceğimi sanmıyorum ^.^ ama elimden bişey gelirse sana uygun fiyata bırakırım kıh kıh kıh :P

Şimdiden sağol :)

athırsızı dedi ki...

valla uni hayatımı geri verselerde odev yapsak. o akdar guzel gunlermiski insan degerini simdi anlıyor.

Mr.E dedi ki...

Üniversite hayatı en güzel şey valla ama yüksekteyken bir de çalışınca kasıyor ikisi bir arada :D