29 Aralık 2010 Çarşamba

Playlist 5

Bu sefer film müzikleriyle karşınızdayım pıtırcıklar. Açılışı da bunu en fazla hakeden parça ile yapalım. 
Tamam kabul! 
Biraz sert bir giriş oldu...
Biraz düşük tempoyla başlayalım, sonra hızlanırız o zaman. Bu mesela iyi bir başlangıç olabilir. Bu ritmi biraz daha hızlandıralım, hatta filmden bir sahneyle vereyim bu parçayı. Sahne ile parçayı veriyorken bu da güzel bir örnek olabilir...
Biraz daha kuvvetli bir parça sıkıştırayım araya :) Bunun üzerine de kulak sanki bunu istiyor.
Aaaaa, az kalsın bunu unutuyordum!!! Tarih affetmez sonra..
Bir latin daha ekleyelim üzerine, o kadar latin dinlemişken bunu da koymak lazım şimdi..

Pffff onu da ekle bunu da ekle derken geldik listenin sonuna...bu da biraz eğlenceli bir şarkı olsun, madem kapanışta yer alacak bari orada olmayı hakedecek bir parça olsun :)

Müzikle kalın :)

8 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

GÜNAYDIN ! bu melodiler için ayrıca geleceğim.MİMİN var eğer şu ana kadar yapmadıysan..bilemiycem bana bir uğrar mısın? ;)

parmakuçlarım dedi ki...

merhabalar..crazywomenrosemary nin peşine takılıp geldim..güzel bi tanışıklığa vesile olan ayak izleri için teşekkür ederim..
henüz çok fazla kurcalama şansım olmadı ama yine begendiğim bi blog desem..ve size bişi buldum.. sanırım blog marşınız henüz yok :)umarım beğenirsiniiizzz (blogunuzun adını okur okumaz aklıma gümbürtü ile düştü, yazmaya da engel olamadım, napiyim...)
http://www.dailymotion.com/video/xfv8kg_syla-gol_music

Mr.E dedi ki...

@CWRM Mim için tekrar sağol, uğradım da teşekkür için ama daha önce Deep Mimlemişti bu konuda :)

@Parmakuçlarım iyi ki takılmışsın, hoş geldin :) Blog'u beğenmene de çok sevindim ^.^ teşekkür ederim.
Bu arada blog marşım yok evet, böyle bir şeyi de daha önce düşünmemiştim açıkcası ama parça için de teşekkür ederim, güzel bir "merhaba ben geldim" hediyesi oldu :)

Mia Wallace dedi ki...

şarkılar çok güzel Mr.E özellikle yarım saattir şunu dinliyorum sayende

"Amelie and the Blind Man"

Mr.E dedi ki...

Afiyet olsun Miacan, Amelie and the blind man benim son bir haftadır içinde bulunduğum durumu da yansıtıyor biraz ondan da koydum onu :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sinemaya, dolayısıyla soundtracklere çok uzak kalıyor olmam ne acı :(

Mr.E dedi ki...

Ben açığı kapatmaya çalışırım elimden geldiğince :)

deepblueeagle dedi ki...

merhaba. blogumun açılmasını beklemekten sıkıldım. yeni blog açtım :)

deepblueeagleforever.blogspot.com