12 Aralık 2010 Pazar

Playlist 3

Bu kadar leş bir havada evde oturmak, daha doğrusu evde oturmaya mecbur kalmak sıkıntı verici. Beş numaralı somurtkan suratımla oturuyorken şarkılara eşlik eder halde yakaladım kendimi!! Eşlik eder diyorken sanmayın ki söylüyordum. Ben somurtmaya devam ediyordum ama vücudum kendi bağımsızlığını ilan etti. Mesela şunu dinlerken ayaklarıma hakim olamadım. Bundan sonra haliye kulak bunu da dinlemek istiyor. Zaten bunlara bir kere kendini kaptırdın mı sonra mümkün değil toparlayamıyorsun kendini. Ardından hemen bu geliyor ki ondan sonra kayış kopuyor zaten!!

Allaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Öhm!..Çok dağıtmayalım konuyu. 

Öznesi aynı olan iki parçadan ilki nispeten biraz daha ağır ritmli olsa da ikincisi bu durumu temposuyla tekrar ortalamaya çekiyor zaten :) Bu arada evet bacaklarım artık ne iç işlerinde ne dış işlerinde beni tanımıyor....

Bunu daha önce vermiştim ama bu listeye daha çok uyacağı için tekrar paylaşıyorum, bu olmadan bu liste eksik kalacaktı çünkü. Bir de daha önce başka bir yazıma konu olmuş şu parça var. Bütün problem ritm.....sol elimi de parçalara kurban vermek üzereyim..yakında kendimle şu şekilde tartışırken bulacağım kendimi ondan korkuyorum :)

Bu listeyi iki adet "kısmen" yeni parçayla bitirip kendimi tamamen kaybetmeden yazıyı bitireyim. Ahanda bir ve de iki


8 yorum:

Feli Jo dedi ki...

hahahaa bayıldım parçalara :) sen yalnızken ne kadar oynak parçalar dinliyorsun öyle Mr.E! :) müzik kulağı, ritm duygusu insanı rahat bırakmıyor :P

Mr.E dedi ki...

Mr.E durur mu, yapıştırmış cevabı

"Hastayım, evde oturmaktan sıkılırken bunlar beni tekrar hayata bağladı, yaşam enerjimin kıçı kırık soğuk ve hastalık sebebiyle kayıp gitmesine izin veremezdim, yoo dostum yoo!"

Jove. dedi ki...

hahaha noluyoruz dedım ya
lınklerı açıp duruyorum şaşırıyorum edıyorum
sonunda koymuşsun yanı şarkıları :D

Mr.E dedi ki...

Çok sıkılınca evde insan bunlara sarıyor :D

francesca mckennitt dedi ki...

Fantastik olmamış mı, olmuş :))

Mr.E dedi ki...

Aaaa teşekkür ederim ^.^

Murshill dedi ki...

ilk linki açtım annem karşıdan bakındı saf saf, ikincisini açtım bunlardan evde bulundurulmalı dedi, sonraki bütün şarkıları kahkahayla dinledik, eşlik etmedik te değil hani :)

Mr.E dedi ki...

Bu parçaların öyle bir etkisi oluyor cidden, ne olduğunu anlamadan içinde buluveriyorsun kendini :)