9 Aralık 2010 Perşembe

Playlist 2

Kaç gündür "das pelte" kıvamında dolaşmaktan tinercilere benzedim en sonunda. Narkoleptik olmama ramak kalmış her bir yerde ayrı uyuyabiliyorken Cocorosie - Hairnet Paradise çalmaya başladı. Allahımmmmmmmmm! o an böyle aydınlanmış gibi hissettim. Öyle ki uyumaya utandım parça çalarken. Sonra başka bir parçaya geçti ama keşke hemen ardından da Lamb - Gabriel çalsaydı da combo olsaydı.

Biraz ayıldıktan sonra tempoyu çok hafif hızlandırmak için Nightwish - The islander 'ı buldum listeden. Tam bir ayrılık şarkısı aslında, vedalaşmalar için fon müziği olacak parça valla. Genelde konser kayıtlarında bundan hemen sonra Michael Nyman - The heart asks pleasure first çalıyorlar ara vermeden. Bu parçayla beraber piyano parçası olarak Yiruma - River flows in you da dinlenebilir tabi onu da es geçmeyelim.

Şimdi bu kadar parçanın üzerine uyumamak için çaba sarfetmek lazım o yüzden biraz hareketlenelim. Goran Bregovic destekli Milan Stankovic - Ovo je balkan ile Örövizyon'a da buradan selamlarımızı iletmiş olalım. Hatta selam yollamakla yetinmeyip bir de üzerine Lena - Satellite onun üzerine de biraz eskilere gidip Abba - Gimme gimme gimme çaldım mı mis!

Yine de sanırım çiğnenip tükürülmüş gibi gibi hissetmem konusunda bir değişiklik yapmayacak bu parçalar. O yüzden acaba önce Jenifer - Comme un hic çalıp üstüne de cila olsun diye B.O.B - Airplanes diyip bu yazıyı bitireyim.

can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars i could really use a wish right now, a wish right now, a wish right now...

4 yorum:

athırsızı dedi ki...

arkadas hicmi turkce muzik dinlemezsn sen

Mr.E dedi ki...

olmağ mı, yakında bu playlist'i tematik yapacağım zaten orada türkçeler de olacak sayın athırsızı :)

Mia Wallace dedi ki...

bu playlist serisini çok beğendim çünkü sayende yeni şeyler dinliyorum şu an yeni sekmeler doldu :D

Mr.E dedi ki...

dolu dolu hakkını vere vere :D