6 Aralık 2010 Pazartesi

Playlist 1

Demin sizlerle paylaştığım şukela parçadan sonra dedim ki "oğlum Mr.E neden dinlediklerini dökmüyorsun ortaya en azında bu akşamlık bir 10 parçalık liste yapsan çok süper olmaz mı?"
İşten kaçmak için her yol mübah düsturuyla hareket eden bendeniz hiç bir masraftan kaçınmadı. Huzurlarınızda bu akşamlık derya kuzuları. Afiyet olsun


Zaz - Le long de la route 
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the rainbow
Eldissa - Go west
The Space Brothers - Your place in the world
The Killers - Somebody told me
TnK - Söyle ruhum
Kurban - İnsanlar
Alphawezen - Speed of light
Pijama - Tek dikişte


ve tabi kiiiiii


Ciguli - Sabır

6 yorum:

athırsızı dedi ki...

sen varya o sunumu yada tezi her neyse yapmamak icin kasıosun su an

Mr.E dedi ki...

Sunum bitti fakat yine sunamadım bu hafta da, sanırım bu bir işaret olmalı :)

Jove. dedi ki...

pijama ve eldissa yı duymamıştım.
hepsi guzel de tnk mnk her yerde yahu baydı artık onu dınlemedım :D

ciguli yi de 8 kez dinledim.

Mr.E dedi ki...

Pijama süper eğlenceli ya
Eldissa'yı ben de bilmiyordum "Sunset Lounge" diye bir albüm var bende oradan öğrendim ^.^

Ciguli ise adamım, hele dün gece kader arkadaşımdı :D hahahahaha

Mia Wallace dedi ki...

kurban diyorum başka da bir şey demiyorum

Mr.E dedi ki...

Ne güzel dedin onu hay sen çok yaşa :)