8 Aralık 2010 Çarşamba

ÖGLP!! 1


Sabah telefonun alarmı çaldığında "lanet olsun seni icat edene ulan!!!" diyip, alarmı kapatıp tekrar uykuya dalmak konusundaki kararlılığım ile vicdanımın mücadelesinde sahadan galip ayrılan taraf vicdanım oldu. Binbir küfür ile maddeten kalktığım yataktan manevi olarak kalkmam okula gidip kahve alana kadar sürdü. Derken ders başladı. Oldum olası not tutamadım. Derste oturur, ders süresi boyunca resim çizebilirim ama not tutamıyorum arkadaş. Hatta aldığım derslerin ilk haftası sınıfta kim iyi not tutar onları kesip bir şekilde ileride notları istemek için ortam hazırlamaya çalışırım :D evet evet ne dediğini şu anda duyabiliyorum, sensin o!! Neyse sonra bir ara baktım kendimi kahve bardağına not alırken yakaladım. Ulan çıkart kağıda al notunu değil mi? Yok ı-ıh olmaz, kağıt çıkarsa resim çizerim ben o kağıda..Sonunda bir baktım bardak doldu, görev tamamlandı. Kaldığım yerden dersi not almadan dinlemeye devam. Arkeolojik alanlarda yapılan restorasyon çalışmalarında.......

Derslerimin sabahtan öğlene kadar olmasının en güzel tarafı derslerimin sabahtan öğlene kadar olması. Ha bir de okulun merkezi olması. Taşkışla'dan her yer yakın arkadaş öyle böyle değil :D Bu kadar övüp okuldan direkt eve gelmem ise başka bir paradoks. Neyse çok dağılmayalım arkadaşlar, sıkın dişinizi birazdan bir ara vereceğiz zaten. Neticede bok gibi yorgun ve mal gibi uykulu şekilde eve gelip balkonda "yazdan kalma bu son günlerde" biraz keyif yapayım dedim bir süre sonra kıçım dondu girdim içeri. Meğer "yazdan kalma son günler" çin malıymış hacı. Görüntü bire bir tutuyor, kullanmaya başladığında elinde patlıyor. Kıssadan hisse; havalara aldanmayın, totoları sağlama alın.


2 yorum:

Medanşeri dedi ki...

sabah erken kalkmaktan daha tiksinç birşey varsa o da erken kalkmaya mecbur olmaktır... (:
mutlaka not tutmak zorundayımdır derste yoksa başka alemde buluyorum kendimi. Söylemesi ayıp çok da pis not tutarım :p Benim notumdan çalışıpta 70 altı alanı tanımam arkadaş :D
çok eğlenceli bi yazı olmuş... (;

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin :) Eğlendirebildiysem mutlu oldum.

Aldığın dersleri bir ara yazsana işim düşerse notları nereden isteyeceğimi bileyim ben de :P