10 Aralık 2010 Cuma

Çocuk

Baktım,
Gülümsedi yaşlı gözleriyle.
"Ne oldu?" diye sordum,
"Gözüme umut kaçtı" dedi.
Baktı,
Gülümsedim...

Daha önce bu türe hiç bulaşmamıştım ama tebdil-i türde ferahlık vardır. İlk yazıdaki de benden olsun o zaman. Zaman zaman bişeyler düşer artık bu konuda da buraya. Afiyet olsun :)


Not: Bu yazıya aslında şarkı eklemeyecektim ama yorumlardan sonra umutla ilgili bir kaç şarkı eklemek güzel olur gibi geldi. Bunlardan ilki Nina Simone - Feeling Good olacak. Umut dendiğinde aklıma gelen ilk şarkı olduğu için. İkincisi Manowar - Master of the Wind olacak şarkının yapım hikayesinden ötürü. Üçüncü ve son parça da Candan Erçetin - Elbette olacak. Athırsızı'na ithafen ;)

6 yorum:

Murshill dedi ki...

umut kaçmalı bazen, tüm halinden şikayetçi olanların gözlerine :)
bu arada ben feybuka girip şu cimeili yazanlardanım o sen misin sen :)
o zaman iyi :)

Mr.E dedi ki...

Dum vita est spes est...
Hayat olduğu sürece umut vardır
olmalıdır da
Kaybedenlere de kazandırılmalı :)

O ben miyim ben? :)

francesca mckennitt dedi ki...

Düşsün bence de, çok güzel :)

Mr.E dedi ki...

Pek teşekkür ederim ki, ettim :)

athırsızı dedi ki...

oooo türkce seçimde iimiş mudur. Unutmadıgın için sağol bu arada

Mr.E dedi ki...

Ne demek müdür ;)