20 Aralık 2010 Pazartesi

Çektim şıpıdıkları geliyorum beybi

"Eksik bir şey"i çoğunuz dinlemişsinizdir herhalde. Ezginin Günlüğü'nün bir şarkısıdır kendisi efendim. Dönüş yolunda dinlerken birden şarkının istenirse nerelere çekilebileceğini farkettim. O yüzden sözlerin yazılırken anlatmak istediği dışındaki bir durumu yazacağım,bir de böyle dinleyin bakalım nasıl gelecek kulağa :)

Eksik bir şey mi var hayatımda
(Bir sorun olduğunun farkına varmaya başlamış)
Gözlerim neden sık sık dalıyor
(Sorunu anlamaya çalışırken uzakta bir yere odaklandığı için, ama hatırlamıyor)
Eksik bir şey mi var hayatımda
(Az önce söylediğini bile hatırlamıyor)
Gökyüzü bazen ciğerime doluyor
(Bu kadar belirsizliğin üzerine panik atak krizi geçiriyor)
Öyle bir şey ki bu kolay anlatamam
(Hatırlasa..)
Atsan atılmaz, satsan satamam
(piiiiiiiii...o kadar uzun zamandır bu durum var ki artık hayatının bir parçası haline gelmiş)
Eksik bir şey mi var anlayamam
(B12 vitamini eksik B12..)
Bak çayım, sigaram, her şeyim tamam
(Önünde ne görüyorsa o, tabi her şey tamam gözükecek, gazete nerede gazete?)
Kalksam duraktan dolmuş gibi
(Haaaaaah tamam! iyice tatlıya bağladı)
Arka koltukta unutulmuş gibi
(Gibisi fazla, ineceği durağı kaçırdı tabi...)
Terliklerimle gelsem sana
(Görüldüğü üzere ayakkabıları giymeyi de unutmuş)
Sonunda aşkı bulmuş gibi
(Aslında evine geri dönüyor ve karısını görüyor karşısında, beğeniyor da, ama hatırlamıyor yenge kim, haliyle aşkı yeni bulmuş gibi davranıyor)

Arz ederim  :)

10 yorum:

Milena. dedi ki...

ya niye dalga gecıyosun :(
ne guzel şarkı o.
basite ındırgemişsin çok.sevmedım :D

Mr.E dedi ki...

Şarkıyı ben de çok seviyorum ama olaylara herkesin baktığı açının dışından bakmayı da çok seviyorum burada ikincisi daha ağır bastı galiba :D

Hem dalga geçiyor bile olsam, şarkıyı dinledin işte fena mı :)

Milena. dedi ki...

evet dinlemiyodum bayadır,aslında bayadır değil kısa bı suredir:)
ama yıne de eksıklığını çekmişim bak.

Mr.E dedi ki...

Ezginin günlüğü candır :)

Feli Jo dedi ki...

Ajana Eren bey beni çok guldurdunuz.bendeki eksik şey bu parçayı başka bir anlama getirememekti siz doldurmussunuz eksiği.teşekkür ederimm

Mr.E dedi ki...

Rica ederim afiyet olsun :)

Mia Wallace dedi ki...

(Hatırlasa)

Bence sen bunun da serilerini yap Mr.E!
Son zamanlarda okuduğum en eğlenceli post! bayıldım ;)
Jove'a katılamıyorum (jove affet) çünkü ben çok sevdim :)

Mr.E dedi ki...

Sevdiğine sevindim :) Teşekkür ederim ^.^

Başka, yine böyle denk gelirse yapacağım zaten :)

crazywomenrosemary dedi ki...

Çok sevimli bir ikileme olmuş..resmen sesli güldüm..sesimi duyunca daha da güldüm..:)zeki-esprilisin..;)

Mr.E dedi ki...

Elimden geldiği sürece eylemlerim sürecek :)