2 Aralık 2010 Perşembe

Çekoslavakyalılaştırabilemeyeceklerimizden misin Mr.E?

Merhaba sevgili izleyiciler. Bu akşam Mr.E bizlerle. Onu biraz daha yakından tanımaya ne dersiniz? Sen arkadaki arkadaş! Evet sen siyah t-shirt giyen, bu retorik bir soruydu bana ne sen bunu istemiyorsan? Arkadaşı lütfen dışarı alabilir miyiz? Dakika bir gol bir, yeminle sinirden ellerim titriyor arkadaş...

- Su vereyim mi? Biraz sakinleş istersen..
- Ya bırak..Bunların hepsi böyle..anarşik bunlar, her şeye karşı çıkacaklar illa. Sanki ben keyfimden buradayım teallam...
- ...
- Az önce son söylediğimi kayıtlardan çıkartabilir miyiz lütfen?
- ...
-(Sıçaydım daha iyiydi, yıkardım geçerdi en azından) Mr.E Hoşgeldiniz ^.^ (Şirinlik yaparsam belki arada kaynar...)
- Hoşbulduk ( At yalanı ........ inananı)
- Burayı okuyan 70.000.000 ( yazıyla Yetmiş Milyon, şlsdjfşsjdfisj) kişi için kendinizi biraz anlatır mısınız?
- Sebep?
- Ama işte söyleşi, kem küm falan fişman.....
- ...
- Kapıda bekleyen bir kamyonet dolusu eli sopalı ve gergin adam var. Başlayalım mı? 
- Memnuniyetle! 
- Bize kendinizi tanıtır mısınız?
- İlk,orta,lise İstanbul, lisans İzmir, tatil amaçlı gidip iş bulmak suretiyle bir müddet Marakeş (Fas), yüksek lisans için tekrar İstanbul, tezden sonra doktora yapıp yapmayacağıma bağlı olarak neresi olursa :)
- Kıçını kırıp da bir oturmamışsın
- Anlamadım?
- Ehmm yok bişey :). Peki mesleğiniz nedir?
- Mimarım
- İç mi dış mı?
- Senin ağzını kırarım!
- Peki anladım.. Y.lisans ne üzerine sorması ayıp?
- Ayıpsa neden soruyorsun?
- Lafın gelişi..
- ...
- Yani merak ediyoruz ondan
- Restorasyon
- Neden restorasyon?
- Ağır konuşur kalbini kırarım...
- Teşekkürler cevabımı aldım
- Peki diğer ilgi alanlarınız neler?
- Yemek yaparım, 4 sene lisanslı futbol oynadım, çizim yapar karikatür çizerim, müziği severim, müzik candır. Hatta müzik dinlemeden uyuyamam o derece..
- Cins
- Pardon?
- Yok bir şey lütfen devam edin
- Gitti işte, bütün konsantrasyonumu kaybettim, ben bu şartlar altında devam edemeyeceğim üzgünüm
- Otur lan oturduğun yere hasta etme adamı!! "SMACK MY BITCH UP!!!"
- pLOB! ( Diş fırlama efekti)

5 dakika sonra

- Devam edelim mi Mr.E?
- Lüffen
- Hangi dilleri biliyorsunuz?
- Füvkçe, İngilizce, Fvansızca
- Füvkçe?
- Füvkçe
- O hangi dil oluyor afedersiniz?
- Bu sovuyu ağzımı buvnumu kıvmadan önce düşünecekfiniz
- Ha ha ha, ilahi Mr.E

Hiç yorum yok: