26 Aralık 2010 Pazar

Al Andaluz Project

Yazıyı okurken bu bir yandan çalıversin ;)

Ben bugün burada hiç böyle bir şey paylaşmak niyetinde değildim açık konuşayım. Gırgır şamata ne malzeme çıkar diye etrafta dolanırken Mr.H " Ben facebook'ta bir şey paylaştım ama ne olduğunu bilmiyorum bir de sen baksana" dedi bu dinlemekte olduğunuz şarkıyla ilgili olarak...Netice de benim de bakmam fayda etmedi ve tam olarak çözemedik müziğin nereye ait olduğunu. Fakat enteresan olan kısım, şarkının büyüleyici etkisiydi. Üst üste 10-15 defa dinledim sanırım, hala da dinliyorum :) Daha sonra sözlerinden şarkının adını ve şarkıyı kimin söylediğini bulmaya çalışırken karşılaştım bu güzel insanlarla.

Resmi siteleri burada ama sadece Almanca dil seçeneği mevcut, her ne kadar orada İngilizce  ve İspanyolca opsiyonu var gibi gözükse de yalan, yok öyle bir şey (belki de var ama ben beceremedim ama itiraf etmek istemiyorum, ne malum??) Ayrıca Myspace sayfaları da mevcut. Bir de "Deus et Diabolus" albümlerindeki şarkılardan kısa parçalar dinlemek isterseniz burayı tavsiye edebilirim.

Bu arada, çalan parçayı sevdiyseniz sözlerini de yazayım belki eşlik etmek isterseniz :)

morena me llaman, (brunette they call me)
yo blanca naci, (yet i was born fair)
de pasear, galana, (from going out when a maiden)
mi color pedri. (i lost my colour)

morena me llaman, (brunette i am called)
el hijo del rey. (by the king's son)
si otra vez me llama (if he calls me again)
yo me voy con ellos. (i will go with him)

morena me llaman (brunette i am called)
los marineros (by the sailors)
si otra vez me llaman (if they call me again)
yo me voy con ellos (i will go with them)

dizime galana (tell me, maiden)
si queres venir? (do you want to come (with me)?)
los velos tengo fuetres, (my veilings are strong
non puedo yo venir. (i cannot see)

morena me llaman, (brunette they call me)
yo blanca naci, (yet i was born fair)
de pasear, galana, (from going out when a maiden)
mi color pedri. (i lost my colour)

3 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Gran Dereit güzelmiş :) Bu gecelik Almanca çalışmamı da tamamladım sayende :p

Mr.E dedi ki...

Rica ederim, ben ortaokuldan beri (yaşın ortaya çıkması, daha ortaokul vardı ben okurken :P ) almanca görmediğim için zorlamadım şansımı ama yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

Mia Wallace dedi ki...

vayy.. gerçekten çok güzelmiş.

Ama komik olan Mr.H'nin;
" Ben facebook'ta bir şey paylaştım ama ne olduğunu bilmiyorum bir de sen baksana" cümlesi! :)