7 Aralık 2010 Salı

Acaba?

Önce bizim oralardan bir türküyü paylaşayım da havamızı bulalım :)

Bugün o kadar ıkınıp sıkıldığım sunumu yine yapamadım iyi mi...bu ikinci hafta oluyor...isyanım var ulan!!
Hayır madem sunamayacağım neden uyumuyorum ki ben. Yayıyorum olmuyor, çalışıyorum yine olmuyor. Eeeee? 
Böyle olduğunda diyorum ulan al sırt çantanı, düş yola. Hatta git böyle betonarmenin daha henüz yeşilin canına ot tıkamadığı yerlere. Gayet primitif şekilde inşa et barınağını. Takıl ortamda Bear Grylls gibi. Yılan kızartma, larva buğlama ohh mis. Hatta git de insanlık için bişeyler yap eşek herif diyorum kendime (çok sert yapıyorum kendime, iflahımı kesiyorum böyle höt zöt diyerek). Böyle akarsu olsun yakınlarda bir yerde, yatınca yıldızları göreyim gece, tekerleği keşfedeyim, ateşi bulayım. Ne bileyim böyle bişey yaptığımda şaşırayım ortaya çıkana. Sakallarımı şekil yapmak için değil de kışın üşümeyeyim diye uzatayım mesela (Duyan da aksakallı dede yanımda bok yemiş sanır ha!). Şeytan diyo kapat gözlerini parmakla seç bir yer haritada, artık neresi çıkarsa bahtıma ^_^


2 yorum:

athırsızı dedi ki...

turkiyeden sasma mudur. ormana vuracaksanda kilyos taraflarına kac.

Mr.E dedi ki...

Belediye zehirler beni orada :)