13 Aralık 2010 Pazartesi

Acaba? #2

Hepimizin içimizden en az bir kere "Hacı, keşke süper bir gücüm olsaydı be ya!!" diye geçirmişizdir. Çizgi film ve çizgi romanlarla büyüyen bir nesilden başka bir şey beklenmemeli zaten. Kimimiz karşımızdakinin aklından geçeni öğrenmek isteyip, "beni seviyor mu la?" sorusuna cevap bulmak için zihin okuyabilmeyi istemiş, bir diğerimiz gözlerinden çıkan lazer ışını sayesinde kızdığı kişiye nazarı değsin(!) diye düşünmüş, bir başkası çok kuvvetli olup in çık iki sefer yapmayayım diye bir seferde bütün market torbalarını taşıyabilmeyi istemiştir. Hatta son zamanlarda "aman ya uff ben şimdi arasından seçemem, Toyota gibi olayım ben, her bişeyi yapabileyim" diyenlerin varlığı da gözlerden kaçmamaktadır. Evet bunu okurken pis pis sırıtan arkadaş senden bahsediyorum...

Ben de çok isterdim bir süper gücüm olsun, boynum bükük kalmasın. Hatta bak baştan söylüyorum süper gücüm olsa ve şehre uzaylılar saldırsa kılımı kıpırdatmazdım, o kadar kendim için istiyorum yani bu gücü. Bana ne müdür, bana mı güvendiler elin uzaylısına laf sokarken, sonra aman yetiş Mr.E...yok ya, pışııııık!!

Zaten çok bir şey de istemiyorum ben. Uçabileyim yeter. Hı hı valla bak. Uçabileyim, ne etliye ne sütleye hiç bir şeye karışmam kendi kendime takılırım kenarda be babuş. O özgürlük duygusunu yaşayabilmek istiyorum sadece başka bişey değil. Yamaç paraşütü yaptığım zaman tadına vardım kısmen de olsa bu duygunun ama ben kendim kontrol edebilmek de isterdim. İstediğim zaman böyle uçup gideyim, yerçekimi bile beni sınırlayamasın.


Bu zibidiyi Yalova'dan İstanbul'a feribotla geçerken yakalamıştım. O kadar yeterli bir kare ki bu, az önce demeye çalıştığım her şeyi anlatıyor aslında. Asıl sinir bozucu olanı bu kuş beyinli bile uçabiliyor!!! Şimdi "aman çok istiyorsan bin bir uçağa, helikoptere sen de uç" diyenler olacaktır. Hayır öyle bir şey değil benim istediğim. Uçarken o rüzgarı yüzümde hissetmek benim esas derdim. Özgür olmak. Yer çekiminin bile beni engelleyememesi. Baskıdan, sansürden, cehaletten, öfkeden, önyargıdan, sabit fikirden kaçabilmek benim istediğim. Trafikte saatlerce mahsur kalmak yerine istediğim yere istediğim zaman gidebilmek. Hatta bazen sadece bu kuş beyinli gibi tek derdimin sadece karnımı doyurmak ve daha sonra yemek bulabileceğim başka bir yerlere gitmek. Bu kadar öğrenmemiş olmak, kendi basit dünyamda günlük dertlerim dışında başka hiç bir şeyin keyfimi kaçırmaması sağlamak.

Sanırım bunları istemek için geç kaldım, ee uçamayacağıma göre hiç bir zaman bu kadar özgür de olamayacağım...

Zaten sadece uçan adamdan ne hayır gelir :D 

Keşke zamanında değerini bilseymişim, boşuna dememişler; "Ignorance is bliss" diye.

6 yorum:

Jove. dedi ki...

akjhsd babuş nedir ya?
fotoğraf iyiymiş,
ben de gözlerimi kısmadan güneşe bakabilmek isterdim.benim için süpersonik bi güç bu

emreaksakal dedi ki...

"özgürlük duygusunu yaşayabilmek", "rüzgarı yüzünde hissetmek", "trafiğe takılmadan istediğin yere kısa zamanda ulaşabilmek" ... senin derdinin dermanı "motorsiklet" be hacı :) sürerken tek birşey düşünürsün:sürüş . Varacağın yerde yapacaklarının hayalini kurmuşsundur zaten öncesinde. Sürerken tek bir keyif vardır .. sürüş.. çevreden aldığın mis gibi kokular -ki arada beterin beterini de koklarsın-, rüzgarın içinde süzülme hissi, hiçbir şey düşünmeksizin, kendinle başbaşa yapılan bir yolculuk. kimi zaman bi sevdiğine kavuşturur, kimi zaman da kendine.. gittiğin istikamette başka bir şey olması da gerekmez, "sen" olacaksındır zaten orda. kendine yetebiliyorsan tabi hacı :) al bi "iki teker", adrenalin ve özgürlüğü yaşa ;)

Mr.E dedi ki...

@jove
b.a.b.u.ş.= ben anlatırken bunu uygulayan şahıs :P
Analog makine, siyah-beyaz film :)
O güç için destek ürünler var bkz. güneş gözlüğü :D

@emre birader hangi firmanın satış danışmanısın sen bana marka söyle :D

funda dedi ki...

Reenkarnasyon gerçek ise dileğim sen öldükten sonra martı falan filan olda uç bir güzel tadını çıkar, ama bu olayın keyfini çıkarıcam diye kafama sıçarsan sapanımı da alır gelirim oraya:)
Not, bildiğin paraşütle atlamayı da deneki yamaç paraşütünün solda sıfır kalışını gör, hatta çağır ben de deniyim.

crazywomenrosemary dedi ki...

DUR Bİ! bak ne diyeceğim..ilgini çeker mi bilmiyorum seni yeni tanıyorum. ASTRAL GEZİ ye çıkma çabalarına girişsen olmama acep? Ama daha erkendi ya! bunu başarabilmemize de epey var..En iyisi biz Kribiyoloji uzmanına ulaşalım, bizi o yıllara saklaması için dipfrize atıversin ne dersin?..
**DEDİĞİNİ DUYDUM DUYDUM.!."SEN DE EPEY UÇTUN BE CRAZY" DİYORSUN Dİ Mİ?...;)
Ne çıkar kime zararım var ki..beyin jimnastiği yaptım şunun şurasın da ...ha bir de seni gülümsetebildim..;)

Mr.E dedi ki...

Ben uçmak rüzgarı hissetmek diyorum sen astral seyahat diyorsun, n'aptın sen ya :D Hele ki kışa ve soğuğa karşı bu kadar samimi! hisler benzediğime dair yazılar yazdıktan sonra dondurulmayı teklif etmiş olmanı tebessümle karşılıyorum hıh! :D