23 Kasım 2010 Salı

Uuuu Mimlendim beybi!

"Karşı komşum" Mavi adam mimlemiş beni "Garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımız nelerdir?" konusunda sağolsun. Bakalım ne kadar "garip" ve "yapamayan"mışım.


  • Kafama estiği zaman, ne kadar yorgun olursam olayım, sabahlayabiliyorum (mesleki deformasyon)
  • Büyük boy hoparlörün üzerini dahil her yerde uyuyabiliyorum.
  • Herkesin fikrini dinleyip, hı-hı dedikten sonra yine kendi bildiğim boku yiyorum (je l'aime)
  • Süreci gözlemleme şansım olduysa sonuç hep dediğim gibi çıkıyor (öleceğim günü de bileceğim zaten stayla!)
  • Her konuya kafadan "ben bunu biliyorum" diyerek başlıyorum
  • Karşımdaki insanın zekası ile ilgili bir konuda bir kez hayal kırıklığı yaşarsam, daha sonra istesem de eskisi gibi olamıyorum
  • Yapmam gereken bütün işlere "Amaaan nasılsa beş dakikalık iş bu yeaaa!" muamelesi çekiyorum (sonra neden en sevdiğim renk sıçtın mavisi çıkıyor acaba)
  • Aralıksız 24 saat boyunca Football Manager oynayabilirim
  • Bir işe odaklandığımda zamanın nasıl geçtiğini ve ya en son ne zaman yemek yediğimi unutabiliyorum
  • Hareket etmeyen ya da nefes almayan, yenebilecek herşeyi yiyebilirim
  1. Sarhoş olamıyorum! Topluca içmeye gidildiğinde de sarhoşları toplamak hep benim üzerime kalıyor!
  2. Duygularımı genelde dışa vuramıyorum, haliyle karşımdaki de eğleniyor muyum yoksa sıkılıyor muyum anlamıyor. Tek başınayken (single) süper ama biriyle ilişkin varken (in a relationship) l'ombelico del mondoooo!
  3. Çok aleni bir şey ortadayken yokmuş gibi davranamıyorum
  4. Belirsizlik durumlarında mantığımı kaybediyorum, ya da şöyle diyeyim sonucu belirsiz olan durumlarda bekleyemiyorum, müdahale etme ihtiyacı hissediyorum, kendimi tutamıyorum
Mimlediklerim, Mia Wallace, Feli Jo ve Liella

7 yorum:

Mavi adam dedi ki...

amaan neyse 5 dakikalık iş bu yeaaaaaaaa

Mr.E dedi ki...

aynen öyle :D
Bazen büyük patlıyor ama hala akıllanmadım, yine oluyo yine diyorum aynı şeyi

Mia Wallace dedi ki...

Mim için teşekkürler:)

Ve uykucu seni demek hoparlçrün üzeri dahil her yerde uyuyabilirsin, uuuv korktum!

Ayrıca "ben bunu biliyorum" mükemmel Mr. E

Son olarak seninle içmeye gitmek lazım, ne de olsa bir tane ayık kalıcak. Bol bol içip dağıtabilirim :)

LieLLa dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
LieLLa dedi ki...

Bende sana bloğ ödülü yolladım aç avcunu. :)

Feli Jo dedi ki...

Ahaha :D beni mimlediğini görmemişim çok üzüldüm Mr.E :(

Ahaha yazmamın nedeni de l'ombelico del mondooo! :D ay gördükçe gülüyorum

Mr.E dedi ki...

:)