20 Kasım 2010 Cumartesi

Otomatik pilota bağlı yaşayanlara

"sevdiğim iki gözüm ellere yar oldu babuba...kara tren aramıza kara duman ekti de, göz göre göre yazık eyuba" 

-Oh oh oh, yandannnn! Necmi abi ölümü gör bak! gel hadi..
-Vallahi ben beceremem oynamayı, yapmayın oğlum

"hey onbeşli onbeşli, Tokat yolları taşlı..Onbeşliler gidiyor kızların gözü yaşlı"

-Yappışşşştır!!! şşşşşşşşşşşşşşrak! ooooooooh ooooooooh yandann!

"artık sevmeyeceğimmmmm, bütün kabahat beniiiiiiiim, ne kadar ağlasan boş, ne kadar yalvarsan boş, sana dönmeyeceğiiiiim"

Bayılıyorum buna özellikle de düğünlerde çalınca. Üstelik gelin de damat da çılgınlar gibi dansediyor bu şarkı eşliğinde. Arkadaşım!! Kafanız mı güzel? Sağından bakıyorum, solundan bakıyorum, kapağını açıp içine bakıyorum ama yok, bir türlü anlayamıyorum bu adeti.

-Ay ben kapı gıcırtısına oynarım yerimde duramam ^.^

Aferin sana! Neye oynadığını biliyor musun peki? O kadar otomatiğe bağlamış durumdayız ki, o kadar motor reflekslere bağlı yaşar hale gelmişiz ki düşünmeden kudurup, kurtları döküyoruz, göbek atıyoruz ama durup şarkıda türküde ne söylüyor dinlemiyoruz bile. Şaka gibi!

Tamam gündelik hayatta çok sıkıntımız oluyor, kabul.
Güneş gözlüğü de taktım ama acaba onu kestiğimi anlar mı?
Şık duruyor diye bir numara küçük ayakkabı giydim acaba ayağımı vuracak mı?
Uff çok sıkıştım, acaba eve kadar dayanabilecek miyim?

Örnekleri çoğaltmak mümkün, ilk fırsatta göbecikleri bir atalım demeyi de anlarım ama bir dur önce be şampiyon. Hele gel otur da bir soluklan. Bir dinle bakalım ne diyor amca/teyze.

5 yorum:

Feli Jo dedi ki...

Çok doğru bir konuya parmak basmişsiniz efenim..Cidden insanlar oynadiklari müzikleri,hatta ezberledikleri şarkilari bile dikkatle dinlemiyorlar..Sonra da ben sözlerini anlamadiğim şarkilari dinlemem diyorlar.Operadan ne anliyorsunuz diyorlar.Hiç olmazsa onun bir türkçesi var ama,biz honki ponki torino ülkesiyiz..

Mr.E dedi ki...

çalına bimbo porino türü insanlarımız da mevcut :)

Mia Wallace dedi ki...

Gündelik hayattaki örnekler çok doğru tesbitler yalnız düğünlerde ehh bence bazen kafalar biraz güzel olduğundan böyle saçmalamak mümkün.

ayrıca, ben de nil'in "eminim sevmediğine" şarkısı için aynı şeyleri söylemiştim.

"eminim sevmediğine bir gün bile sevmediğine" diyor ama bu şarkı sırf hareketli diye biz eller havaya oynuyoruz.
Böyle bir şey olsa gerek

(yine çok güzel bir yazıydı, kıskanıyorum)

Mr.E dedi ki...

Düşünmüyoruz.(nokta) :)

Mavi adam dedi ki...

Mimlendin. Bi ara bloguma uğrarsın :)