27 Kasım 2010 Cumartesi

Atom fiziğine de profesörlüğe de lanet olsun

Sevgili blogum,

Görüşmeyeli nasılsın? 
Bakıyorum gelenin gidenin de artmış, yüzüne azıcık kan gelmiş. Ya ben iyice hayırsız çıktım biliyor musun? Eskiden aynı gün iki yazı post ederken, geçen hafta bildiğin bloga uğramaz oldum. Hayır bir yerden para bulup başka bir blogla dost hayatı da yaşamaya başlamadım, biraz sakinleşir misin lütfen? Akademik dünya bozdu beni be blog. "Eşek kadar adam oldun ne işin var senin sınavla, fotokopiyle" dediğini duyar gibiyim. Hakikaten ilkokul birinci sınıfa başlarken (eyvah eyvah yaşım ortaya çıkacak!) sigortayı başlatsam şimdilerde emekliydim misler gibi. Ama bu meret çekirdek gibi, browni intense (reklam) gibi, Nutella (daha büyük reklam, bir kere baş harfi büyük) gibi bir şey. Bir kere başladın mı bırakamıyorsun.

Bu gün eğer seninle bu konuşmayı yapabiliyorsam bunun için Mia'ya teşekkür etmen gerekiyor. Seninle ilişkime çöpçatanlık yaptığı yetmiyormuş gibi bir de sürekli yazmam konusunda beni teşvik eden de o. İyi yazması bir kenara(şşş çaktırma şımarmasın) beyle (evet beyle) her akarına kokarına yardım da ediyor. Blogların ve bloggerların dostu Mia, umarım senin kadar takipçim olur ^-^ (İmrenmeyi alenen söylerken şirin olma çabası).

Neyse bak ne diyecem,

Geçen hafta okul çok üstüme üstüme geldi, inanmazsın bir ara "uyyyhh bi bitemedi bu geberesice" deyu dizlerimi tutup başımı eliptik hareketlerle salladım bile. Ama yine de sana döndüm lan ;) Hadi iyisin hadi hadi...

Bu arada elim de boş gelmedim, geçen hafta duyunca dedim tamam bunun paylaşılması lazım yoksa çoğayıp olur.

Bu da bu yazının şarkısı olsun o halde Jehan Barbur "Seni Seviyorum"

9 yorum:

Jove. dedi ki...

haha çok samimi olmuş:)
bi ara acaba okuyup blogla arasına girmesem mi diye düşündüm ama.. ı-ı olmadı.

Mr.E dedi ki...

Aslında bu aramız biraz limoni ama iyi etmişsin de girmişsin, sayende samimiyeti konusunda teşekkür edebileceğim bir yorumum oldu, şöyle ki;

Teşekkür ederim ^.^

Jove. dedi ki...

=)rica ettim.

Nikita Roxie dedi ki...

Bir hafta yazmayan insanım ben sen ne diyon..:)
Boş bırakmaya gelmez,sonra kaçar gider ona göre..;):)

Mr.E dedi ki...

Bırakırım gider, dönerse zaten benimdir :P
Allah tepemden baksın, şu lafı da ettim ya, ıyyyy gidip bi ellerimi yıkayayım kendimden iğrendim :)

Mia Wallace dedi ki...

Sevgili Mr. E,
Yazınla birlikte bloguna bir güzellik gelmiş. Yazı güzel diye mi?
yo yooo, yazıda "Mia" geçiyor diye
(bakınız çoktan şımardım bile) :)

Evet bir haftadır yazmıyorsun, ben de hayranın olarak her gün sayfanı açıp
"yine mi yazmamış yeaa" diyordum ki yeni yazı!

Bloguna dönmene sevindim :)

Mr.E dedi ki...

Teşekkür etsem mi ki bilemedim şimdi :P

Feli Jo dedi ki...

Etmelisin Mr.E! :o Çok beğendim yeni yazını. İyi blog yazarı oldun sen iyi.. Kutlarım buralardan :)

Mr.E dedi ki...

Şımarırım bak!